söndag, oktober 01, 2006

Moab, Utah.

Skönt att komma fram i lite hygglig tid på dagen, lättare att hitta ett hyffsat bra motelrum med bra pris. Men vad händer? Jo, på vägen ligger ju Arches National Park som jag ska till i morron. Inte kan jag åka förbi, bara en liten sväng in och kolla. Så när jag kommer till Moab så är det kolsvart och alla motel i stan är full-bokade . . så har det hänt igen! Får åka vidare till nästa stad, Monticello. Och där fanns det rum. Återigen några mil extra. Får trösta mej med gratis trådlöst internet på rummet.



5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Testar och ser om en gammal man möjligen kan få iväg en kommentar!
Farsan hällsar

söndag, oktober 01, 2006 3:55:00 em

 
Blogger rob said...

ja det funka ju för gamlingar åxå

tisdag, oktober 03, 2006 3:08:00 fm

 
Anonymous Anonym said...

Blir mer och mer avundsjuk när man ser bilderna. Hur många mil har du rullat? Går det enligt plan? Pratade med Balaji och Singh idag. De undrar när vi kommer och hälsar på...

tisdag, oktober 03, 2006 7:52:00 em

 
Blogger rob said...

Mer än 3500 miles iallafall, glömde nollställa mätaren när jag startade. Men Hertz lär nog ha koll på det . .

Å jag är rätt säker på att du gillat rutten, det är mycke klättra och cykla i berg, kanoter å flottar å sånt.

Varför pratade du med Balaji & Singh, har det varit debreafing??

onsdag, oktober 04, 2006 3:31:00 fm

 
Anonymous Anonym said...

De är intresserade av 3 PG maskiner till första stationen. Har du något att se fram emot när du kommer tillbaka.

torsdag, oktober 05, 2006 10:42:00 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home